Ervaring van GVB met Peterson Company

“De GVB heeft de doelstelling de beste klantenservice in vervoersland te bieden. Daarom hebben we onlangs drie verschillende trainingen van Peterson Company gevolgd. Een training voor onze baliemedewerkers, om ze bewuster met klanten te laten omgaan en om ze verkooptechnieken bij te brengen. In de andere training leerden leidinggevenden hun processen beter managen. En de derde training was bedoeld voor de afdeling klantenservice. Deze training had het doel om van de groep een hecht team te maken.”

“Voorafgaand aan een training krijgt iedere deelnemer een persoonlijke intake. Op die manier is iedere training uniek en wordt maatwerk geleverd. Daarnaast zijn de trainingen ook leuk. Je hebt namelijk niet het idee dat je klassikale lessen volgt, maar er is sprake van tweerichtingsverkeer: je doet het met elkaar. Dat werkt erg verfrissend.”

“De trainingen hebben echt resultaat. Een voorbeeld: de leidinggevenden willen nu zelf de functioneringsgesprekken met hun personeel voeren. Voorheen moest ik dat altijd zelf doen. Ze werken nu veel zelfstandiger. En we merken dat de klantenservice steeds meer een hecht team wordt.”

Simon Bouwman

GVB Manager Verkoop, Informatie en Klantenservice